2011. december 14., szerda

32.fejezet "Nem maradhat örökké titok!"

"Kedves Naplóm,
Eltelt egy újabb hét. Megtudtuk hogy kislányunk lesz. A hasam ismét nőtt, lassan úgy nézek ki mint egy gombóc. A minap sikerült elvileg véglegesen eldöntenünk a pici nevét. Edward ragaszkodott a több névhez nekem pedig nem volt ellenvetésem, a kicsinek is több neve lesz.
A nevén sikerült egy kicsit összekapnunk de engedtem. Vivianne Patricia Anne Grimes, én a Patriciát akartam elsőnek de Ed lebeszélt.

Eddig minden jól alakult..."
A naplóm megírásakor nem tudtam még hogy csörögni fog a telefonom,
- Halo, Zoe Frobes?! - nyomtam meg a zöld gombot
- Zoe, apád vagyok, azonnal gyere haza Dublinból. Beszélnünk kell! - közölte apa
ridegen
- Nem, apa én boldog vagyok itt - vágtam oda
- Igen, és az unokámmal mi van? - amint ezt kimondta lefagytam.
- Ho-ho-honnan tudod? - dadogtam idegesen
- Anyád telefonjában olvastam az SMS-t, hittem benned Zoe, de csalódnom kellett. Ha az elején megmondod még nem is haragudtam volna, na de így...Szégyelld magad! - folytatta még sértő szavait egy ideig. Éppenséggel a "ribanc" jelzőt nem használta, de miért hiszi azt mindenki hogy én választottam ezt? Felhúztam magam azon ahogy apu beszélt velem.
- OK, apa én ezt nem vagyok köteles hallgatni! - mondtam majd eldobtam a mobilomat.
- Hékás! Mi baj van? - lépett be Edward, majdnem őt találtam el.
- Apa! Most már tudja! Lehordott mindennek, utál engem. Szégyell, Ed! - zokogtam
- Neki kéne szégyellnie magát! Hogy mondhatott ilyet? - bújt hozzám - Zoe! - nyúlt az államhoz és magához húzott - Szeretlek, ígérem bármi is történik, én veled leszek. Mindig. - mondta majd megcsókolt.

"Kedves Naplóm,
Jedward fiú a pasim és a gyerekem apja, de soha nem voltam még egy koncerten sem. Tudom furcsa, de itt az idő. Holnap lesz a tavaszi lemezük nagy bemutató koncertje. Backstage jegy , hány leányzó ölne egy ilyenért, és nekem van, mondjuk ez alap dolog. Fanny napok óta a megfelelő ruhát válogatja, végül ma reggel dűlőre tudott jutni. Holnap lesz a nagy nap...már kíváncsi vagyok..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése