2011. december 20., kedd

36.fejezet "Forró véred űzzön..." Zoe szemszöge

... -Hárman?
- Hárman, Fanny nem ér rá! - kiáltottam. Buliba készülődtünk. Én, Blossom és Amanda bő fél nap múlva belevethettük magunkat a sötét és rejtélyes éjszakába, de előtte beszereztünk néhány kelléket. Először is az italokat, az olyan belépőként szolgált. A ruhákat se tudtuk eldönteni.
- Akkor plaza? - kiabált Bloss körülbelül harmadjára
- Ahham - nyögte Amanda
A plázába érve igen megdöbbentünk. Az amúgy kihaltnak megszokott Aréna dugig volt emberekkel. Alig lehetett látni az üzleteket. Mivel ez a 'mi plázánk' úgy ismerjük mint a tenyerünket. Célba vettük az italos bárunkat. Ahogy haladtunk a tömeg között egyik pillanatról a másikra egy de javu érzés öntött el. Kirázott a hideg, megremegett a lábam. Legutóbb tudjuk mikor éreztem ilyet.
- Minden OK? - nézett rám furcsán Amanda
- Persze minden csak...csak...semmi - mosolyogtam majd húztam magammal őket.
- Helló! - nyitottam be az üzletbe
- Chao Bello, bombázóim! Szokásosat? - köszöntött Pablo, az üzletvezető. Törzsvendégei
- Szokásos! - kiáltott Blossom. A szokásos az az két-három üveg Jack Daniel's de most kivételesen egy kis likőrt is vittünk. vagyunk.
- Aztán csak okosan csajok! - mondta Pablo mikor ajtót nyitott nekünk. Szokása.


&&&&&

- Mit vegyünk fel? - nyavalygott Bloss
- Bármit csak haladjál már! - üvöltött Amanda aki mellesleg még melltartóban rohangált. Én tudtam miben jelenjek meg. Lila flitteres mini. Pont ott takar, nem számít az intelligencia. Hozzá egy hófehér csokor nyakkendőt és egy fekete magassarkút. Szexi összeállítás. Kimentem a konyhába ahol Fanny tanult. Kilibegtem mint egy rossz playboy lány.
- Milyen? - kacsintottam erotikusan
- Hát, kis anyám, ha Edward látna! - tapsikolt
- Befejeznéd? Ha látna vállat vonna é elmenne mellettem - karoltam össze a karom
- Ki ne fordulna meg utánad, bolond?!
- Ő biztos nem, sőt, meglenne a véleménye ami nem izgatna! - nyújtottam ki a nyelv
em mint valami üt éves kisgyerek és elvonultam sminkelni.
Egy óra múlva teljes hadi fegyverzetben vártunk Amandára aki ismét túlzásba vitte a parfümöt. Végre elindultunk. Kezünkbe kaptuk a kis útravalónkat és belevágtunk.
- Fanny nem tudja miről marad le! - kacagott Bloss
- Nekem is tanulnom kéne...de csak kéne! - viháncoltam, pedig még nem ittam semmit
'Black Hole' a törzshelyünk. Tele van mindig jó pasikkal. Jók a zenék, jók a piák és nem mellesleg szép hely.
- Jegy vagy ital? - állított meg egy tetkós fazon
Kezébe nyomtam a likőrt és a többit, kaptunk karszalagot majd jó szórakozást kívánt.
Ahogy beléptünk a zene rögtön átjárta a testem. Cascada - Pyromania Remix, teljesen feltüzelt.
- Ki fizet? - vigyorgott kajánul Blossom
. Kezdem én, addig amíg tudom ki is vagyok - nevettem
- Három tequilát! - könyököltem a pultra
- Tessék. Neked ingyen adom! - kacsintott az igen helyes pultos fiú. Illegettem magam majd odaléptem a többiekhez.
- Csajok! Igyunk a mára, és arra hogy holnap valahol jó helyen ébredjünk! - tartottam a poharamat
- Ez a beszéd! - kacsintott Amanda
- Egy, kettő, három! - számolt Bloss majd háromra lehúztuk. Égette a torkom de nagy
on jól esett. Még néhány pohár után a gátlásaimat jóformán levetkeztem. Felhőtlenül buliztam, olyankor minden kimegy a fejemből csak a zenét figyelem, na meg a pasikat akik körülöttünk ólálkodtak. Kis idő múlva már egyedül pattogtam. Körülnéztem, de nem láttam a lányokat. Nem nagyon törődtem a dologgal, együtt mozogtam a tömeggel mikor valaki hátulról átkarolt. A kezemet áttettem a feje mellé. Lassan és izgatóan végigsimított rajta. A másik keze a derekamat simította, lejjebb haladt, egészen a combomig. Ott megállt majd visszahúzta a nyakamig. Így táncoltunk. Ismerős volt az illata, de több száz fiúnak lehet Edward Grimes illata. Kezdett a tapizásával felizgatni, pont ott simított ahol jól esett. Egy forró csókot nyomott a nyakamra majd eltűnt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése