2011. december 19., hétfő

35.fejezet "New Season"

"Kedves Naplóm,
Nagyon régen írtam. Egy év telt el azóta a nap óta. Nagyon sokáig szenvedtem. Nem bírtam aludni, mindenhol őt kerestem. Az illat ami utána maradt teljesen megőrjített, majd a kényszer és a vágy abbamaradt. Soha, soha nem fogom tudni elfelejteni de könnyíteni igen. Teljesen megváltozott körülöttem a világ. A színész főiskolára járok, ahova már kisgyer
mek korom óta vágytam. Sport és zenei sikereim vannak. Jedward-nek azóta kijött még egy albuma. Fanny & John-nak is a mi szakításunk után nem sokkal vége lett. A múltkori hírek szerint Edward-nek sikerült becsajoznia. Végre, már zavart hogy csak én léptem ilyen hamar. Azóta sincs barátunk.Sikeres vagyok a szakmámban, de önpusztító életet élek. A hétvégéimbe beleépültek a bulik és a piák. Rossz kislány lettem. De nem izgat ki mit gondol rólam.egészségükre. Cigizni is csak azért cigizek mert lenyugtat. Inkább szívom azt mint hogy még egyszer bántsam magam. Tetoválás. Teljesen megkedveltük, az én tarkómon csillagok vannak a Fanny lapockáján pedig egy skorpió. Nem csak belül, de kívül is megváltoztunk. Derék középig érő hajam, vállig érőre vágattam, bár már azóta nőtt de sokkal jobb. Fanny a gyönyörű szőkés haját kakaó barnára festette , szent hogy dögösebb vele. Anyáékkal mi van? Caroline férjhez ment egy texasi milliomoshoz. Irigylem. Anya sokáig sajnálkozott miattam de kiheverte. Apával azóta a bizonyos telefon óta nem beszélünk. Csúnya vagy szép dolog, nem érdekel. London 'amcsi' negyedében élünk. Szolgálati lakás. Konyha, két kis szoba és egy fürdő. Kettőnknek pont elég. Fanny. Igen, neki még mindig hiányzik John, a becsajozós hír estéjén enni adott a májának, Amandával keményen bepartiztak. Amanda? Ja igen, de kezdjük az elején. Mindennek egy fiú az oka.
Amandát kihasználta az akkori szintén modell és über helyes barátja. Hazajött és keresett munkát. Azóta a mellettünk lévő garzonban lakik.
Blossom Fletcher. Vele a tetováló üzletben találkoztunk először. Majd később kiderült évfolyam társak is vagyunk. Nagyon szép csaj. Természetes kreol bőre van gyönyörű barbis hajjal. Imádják a pasik, de Jaramy, az exe mégis megcsalta. Azóta Amandával lakik mellettünk.
Mi, az az Fanny és én. Az ikrek, nem szándékosan de tönkre tettek minket. Mi négyen vagyunk a 'bukott sötét angyalok'. Együtt bulizunk, együtt iszunk, együtt csinálunk mindent.
Soha többé nem hiszek az igaz és prózai szerelemben. Ha minden szerelem ilyen, köszönöm nem kérek belőle. Megfogadtam hogy soha többé nem leszek az a kis szerény, ártatlan, mindent tűrő kis leányka.
21 éves vagyok, ha beszólnak visszaszólok. Ezek után mondja rám valaki hogy unalmas vagyok, hiszen kalandos kis múltam volt. A gyerekeimnek el fogom mesélni. Gyerekeimnek? Egy se lehet nem hogy több. Most még nem zavar annyira de tíz tizenöt év múlva fog. Ki tudja?
Ahogy visszaolvastam a naplóm egész régi bejegyzéseit, már ne tűnik annyira durvának. Persze, mivel nagyon sok mindent nem írtam le, túl sok mindent. A heg, amit Edward miatt vágtam örök nyomot hagy és sohasem fogja hagyni hogy kitöröljem őt a szívemből. Edward után egy hatalmas űr maradt a szívemben. Ha lehetne radírozni, az elmúlt sötét időszakomat bűntudat nélkül törölném. Felvettem a póker arcot, senki nem mondja meg rólam miket élem át ha én el nem mesélem neki.Már sokan megkérdezték mit mondanék neki ha újra szemtől szembe találkoznánk. Vagy elmennék mellette vagy egyszerűen nem hagynám hogy ez megessen. De ha mégis megnyugtatnám hogy nála jobb még senki nem volt az ágyban. De erről inkább nem beszélnék illetve írnék..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése