2011. december 23., péntek

39.fejezet "Az én barátnőm!"

...reggel csodás és nyugtató volt újra az Ő karjában ébredni. Gyengéd puszikat nyomott az orromra.
- Ezt nem lett volna szabad! - sóhajtottam
- Arra vannak a szabályok hogy megszegjük őket - mosolygott
- Igen, de ez akk... - a mutató ujját a számra tette és megcsókolt. Olyan érzéki volt de csengettek.
- Ne! Ne menj! - húzott vissza az ágyra
- Ed, muszáj. Mi van ha fontos? - megcsókoltam, felvettem egy köntöst és a harmadik csengetésre ajtót nyitottam.
- Tiffany?! - mondtam mikor bevágódott az ajtón
- Igen. Siess. Öltözz ma van a műsorunk és már csak te rád vár mindenki! - rángatott
- Már dél van? - kerekedett a szemem
- Délután kettő! Zoe haladj kérlek! És egy pasi van az ágyadban? - nézett rám - Semmi baj - nevetett - Csak siess!
- Oké, oké. Adj öt percet! - berohantam a szobába és öltözni kezdtem
- Elmész? - ölelt át hátulról Edward
- Maradnék még, de fellépésem lesz. - kapkodtam magamra a holmikat
- Hol? Mi? Nem értem! - nevetett
- Ma este, nyolckor a színházban! - hadartam. Adtam neki egy gyors csókot és már ott se voltam.
Egész nap próbáltunk, oda-vissza az egészet. Majd eljött az idő. Magunkra öltöttük a puccos, csillogó ruhákat majd színpadra léptünk. Jól sikeredett. Tapsvihar zárta a produkciónkat. Az öltözőbe érve rögtön megváltam az általam alakított karakter ruhájától. Felvettem a hétköznapi ruhám és elindultam kifelé de előtte beugrottam a srác társaimhoz.
- Gratulálok mindenkinek! Ügyesek voltatok! - köszöntem be az öltözőjükbe
- Hé, Zoe! - szólt Lionel, akit amúgy sem kedvelek - Nem jössz el velünk megünnepelni a sikerünket? Hallottam keményen tudod nyomni! - nevetett
- Nem. Ma nem - mondtam gúnyosan
- Nem? Biztos más nyom ma téged! - poénkodott
- Buzi! - vágtam oda neki de elkapta a karom és visszarántott
- Megmutassam mennyire vagyok buzi? - kezdte el csókolgatni a hátam. Próbáltam szabadulni de szorított. Az fájt a legjobban hogy a többiek csak nevettek rajtam.
- Na gyere babám! - tolt az iroda felé
- Engedd el! - lépett be Edward
- Mert mi lesz, te is 'lebuzizol' ? - kacagott, közben szorította a karom.
- Engedd el! - emelete meg a hangját Ed. Sosem láttam még olyan mérgesnek
- Nézd csak milyen jó melle van a csajodnak! - röhögött majd Lionel majd benyúlt a pólóm alá. Nem várt reakcióként Edward nekirohant. Betörte az orrát.
- Senki nem nyúlhat rajtam kívül a barátnőmhöz! Érted? - mondta majd egy utolsót belerúgott az amúgy is földön fekvőbe...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése